Follow this blog with bloglovin

Follow Bokrundan

lördag 2 april 2011

Flera fynd!

Idag var vi och strosade runt lite och gjorde ännu flera bok fynd!

Jag hittade ännu en bok av min absoluta favorit författare. Sista Chansen av Marian Keyes! Det finns inget bättre än när man gör sådana fynd, jag fick den för en 5:a!
//J


Liksom J fyndade jag också! Den jag är mest nöjd över är Alkemisten av Paul Coelho. Han är en underbar författare och en av mina favoriter. Köpte även Pojken som kallades det och Pojken som inte fanns av Dave Pelzer, de är böcker som jag har tänkt läsa ett tag nu, men det har aldrig blivit. Nu är jag ju ett steg på vägen, de ligger i bokhyllan! (Alla 5kr styck!)
/M


Om nu undrar var vi hittar alla dessa fynd kan vi berätta att Röda Korset kan vara en riktig guldgruva ibland!

/J & M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar